Sunday, May 6, 2012

Malaysia Book Fair

after take 1 day rest, (Actualy tak restpun, sebab balik tu bawa anak-anak dan wife pi jalan-jalan pasal dah lama tinggalkan dia orang) on Sunday lepas bawa anak pi cabut giginya. Saya pi Book Fiar di PWTC, dah kira hampir 10 tahun tidak pernah di lepaskan biasanya hari-hari sebelum ni akan pergi pada first day pasal orang tak ramai dan pilihan yang banyak tapi tahun ni pi last day.

Punyalah payah dapat parking, nasib baik ada di atas bumbung dan bila masuk dalam PWTC, Allah hai..ramainya umat. Rupanya lagi last lagi ramai agaknya tunggu last promotion dan jualan lelong kot. Tak beli banyak buku hanya 2,3 buah sahaja tetapi harganya cukup mahal tetapi bila memikirkan boleh claim Income-tax jadi tak lah terasa sangat.

Hari-hari yang mendatang ni akan mula karangkan pengalaman tour yang lepas, sebab jika tak di tulis akan lupa dan hilang....

"That is not about the journey but about you meet new place, new people, new environment, new foods, new road, new view and many more, only the rider know it"

No comments:

Post a Comment